Pare słów o mnie :)

 Witam Wszystkich!

Na imię mam Anita i jestem studentką na 2 roku na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna w Olsztynie. Wybrałam ten kierunek, ponieważ od zawsze lubiłam kontakt z dziećmi. Ciekawił mnie rozwój dziecka a także jak można ciekawie pokazać im otaczający nas świat. Bardzo lubię czytać książki. Najczęściej są to romanse, oraz kryminały. Również lubię oglądać seriale oraz słuchać muzyki.

Z pomysłem na napisanie dziennika refleksji spotkałam się na zajęciach edukacji społeczno-przyrodniczej. Bardzo zaciekawił mnie ten temat, aczkolwiek miałam wątpliwości czy będę w stanie podzielić się swoimi przemyśleniami. Zawsze warto spróbować.😊

- Zdjęcia i ilustracje - iStock (istockphoto.com)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeden z pomysłów jakie można wykorzystać z dziećmi

4 pory roku? Czy aby na pewno?